Menu

wtorek, 23 września 2014

Ogłoszenia

     Boo!
    Może zacznę od tego, że jestem leniem. Nic ostatnio mi się nie chce. Zabrałam się za pisanie opowiadania i obiecuję, że zostanie ono kiedyś tutaj zamieszczone.
    Ostatnio dość dużo ćwiczę. Od roku trenuję rekreacyjnie gimnastykę artystyczną. To  r e k r e a c y j n e  trenowanie mnie dołuje. Ja chcę czegoś więcej, jeździć na zawody, spełniać marzenia itd. Tylko żeby to osiągnąć musiałabym przepisać się na wyczynówkę. Raczej nie przyjmą tam takiej niedojdy jak ja. Do szpagatu brakuje mi trzech czy pięciu centymetrów i jak to wszyscy mówią jestem za stara. Wszyscy we mnie wątpią, co mnie stale irytuje. Tak więc ja już nie będę Wam się żalić, bo Was jeszcze oczy rozbolą.
    Obiecuję, że nadrobię wszystkie wpisy, które ostatnio mi poprzepadały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz