Menu

poniedziałek, 20 października 2014

Galeria?

    Boo!
   Może zacznijmy od moich grzechów. Nadal spóźniam się z 20 rozdziałem(już powinnam pisać 22). Już dawno miałam nabazgrać recenzję drugiej części Klątwy i już powinnam brać się za trzecią. Miałam napisać recenzję Lary przed końcem lata i nadal tego nie zrobiłam. W sumie to już dawno powinnam czytać Dziedzictwo. Więcej grzechów nie pamiętam, lecz za wszystkie żałuję.
   Przez te wszystkie moje powyższe przewinienia, mam straszne wyrzuty sumienia( albo raczej myśli typu: "KIEDY W KOŃCU WEŹMIESZ SIĘ ZA TE WPISY?!") i w ramach rekompensaty wymyśliłam coś nowego. Ja odkąd pamiętam(czyli jakieś siedem dni wstecz) zawsze coś rysowałam/malowałam, to jakaś impresja twórcza, to obrazek, to jakieś chmary wyrazów. Tak więc, zgodnie z tym co postanowiłam w połowie lata, moim obowiązkiem jest dzielenie się z Wami moimi ideami. Do moich idei w głównej mierze zaliczają się rysunki, których jak dotąd nigdy tu nie publikowałam. Od teraz zacznę i mam nadzieję, że wyjdzie to dobrze.
    Ja doskonale wiem, że nie jestem Picasso i nie maluję najpiękniej, lecz chcę się rozwijać. Tak więc również będę robić poradniki. Może z początku będą one nieudolne, ale wkrótce nabiorę wprawy. Tak samo było z recenzjami. Tak więc proszę Was o cierpliwość i mam nadzieję, że nowa kategoria się Wam spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz